Olen luvannut itselleni seuraavaa :

* osallistun 6.1.2014 alkavaan Superdieettiin. Tuohon päivämäärään saakka minun on liikuttava 7h viikossa (vähintään), että pysyn kunnossa jaksaakseni osallistua vaativaan dieettiin.

* masennuslääkkeiden asteittainen lopetus joulu- ja tammikuun aikana. Mielialan seuraaminen tämän blogin avulla.

* jos en muualla, niin tässä blogissa olen itselleni 100% rehellinen.

Miksi?

* haluan laihtua. Vihaan itseäni lihavana. Minulla on mitä todennäköisemmin ahmimishäiriö josta haluan eroon. Minun pitää olla itselleni tiukka saavuttaakseni tuloksia. Haluan olla urheilullinen ja terve. Liikasyönti lisää ahdistustani.

* olen syönyt masennuslääkkeitä nelisen vuotta. Ensin Cipralex ja sitten Seronil. Ajanjakso ja elämäntilanne, joka aiheutti minulle valtavaa ahdistusta ja masennusta on ohi. Haluan tietää kuka olen ja miten mielialani käyttäytyy ilman lääkitystä. Tarvitsenko lääkkeitä ylipäätään? Tulenko toimeen ahdistukseni kanssa?

Mitä kuuluu nyt?

* olen flunssassa. Olen voinut huonosti useamman päivän mutta eilinen päivä töissä oli liikaa. Minulle ei noussut kuumetta, mutta soitin pomolle ja valehtelin että olen kuumeessa. Töissä en olisi kyennyt olemaan jokatapauksessa tämän kurkkukivun, yskän, pääkivun ja nuhan kanssa. Olen ehkä pikkuisen helpottunut, että sairastan juuri nyt, sillä firman pikkujoulut ovat lähipäivinä ja flunssan vuoksi voin jättää menemättä. Toisaalta pikkujouluihin olisi mukava mennä, mutta tällä hetkellä sohva, kirjat ja herkut houkuttelee enemmän. Tämän viikon 7h liikuntatavoite ei tule onnistumaan.