Ollin kanssa oli aamulla hellä hetki. Se on harvinaista. Hellä hetki johti rakasteluun, ja Olli myöhästyi sen vuoksi töistä. En saanut orgasmia mutta se ei haitannut. Minusta oli mukavaa vaan olla lähekkäin. Joskus minua ärsyttää, kun niin usein läheisyys johtaa seksiin, mutta tänään sillä ei ollut väliä.

Ilmoitin pomolle etten tule pikkujouluihin. Pomo harmitteli asiaa ja sitten minulle tuli huono omatunto. Ihan kuin minun olisi mentävä sinne, vaikka en halua. Vetosin flunssaan, tietenkin. On minulla vielä huono olo, mutta ei niin huono ettenkö kykenisi juhlissa käymään. Kunhan nyt vaan ei huvita. Ei huvita laittautua, ei huvita hymyillä, ei jaksa.

Kävin minä kaupassa. Ja ostin herkkuja. Nyt kun niitä saa vielä syödä, niin minä itseäni huijaan. Ehdin lihottaa itseäni vielä paljon ennen Superdieetin alkamista, ihan vain huijaamalla itseäni syömisasioissa. Kurkku on kipeä ja makuaisti ei ole terävimmillään, se ei silti estä minua syömästä. Paska ahmatti.